четвер, 22 жовтня 2015 р.

ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОЗВИТКУ ЄОІП ЕНВК №1, РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ІШС ЗА 2014-2015 н.р. ТА ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ НА 2015-2016 н.р.

Інформатизація суспільства – це перспективний шлях до економічного, соціального та освітнього розвитку. Інформатизація освіти спрямовується на формування та розвиток інтелектуального потенціалу нації, удосконалення форм і змісту навчального процесу, впровадження комп'ютерних методів навчання та тестування, що надає можливість вирішувати проблеми освіти на вищому рівні з урахуванням світових вимог.
Одним із важливих напрямків розвитку інформатизації освіти є нові комп’ютерні технології. Інтерактивність, інтенсифікація процесу навчання, зворотний зв'язок – помітні переваги цих технологій, що зумовили необхідність їх застосування у різних галузях людської діяльності, насамперед у тих, які пов'язані з освітою та професійною підготовкою. Нині помітно зросла кількість досліджень, предметом яких стало використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі.
Згідно з річним планом роботи Енергодарського навчально-виховного комплексу №1 у 2014/2015 н.р. «Розвиток єдиного інформаційного освітнього простору ЕНВК №1», перед колективом закладу стояла наступна мета: вдосконалення ІКТ-компетентності педагогічних працівників та учнів ЕНВК №1.
Для реалізації вище зазначеної мети, діяльність адміністративного персоналу і педагогічного колективу закладу була спрямована на вирішення наступних завдань:
        поновлення та доукомплектування комп’ютерних класів і навчальних кабінетів сучасною комп’ютерною технікою та ліцензійним програмним забезпеченням;
        розширення єдиної локальної мережі;
        вдосконалення використання сучасних ІКТ-технологій в управлінській діяльності;
        оволодіння адміністрацією, вчителями, учнями ЕНВК №1 сучасними ІКТ-технологіями, практичному застосуванню отриманих знань;
        вдосконалення та розвитку веб-ресурсів ЕНВК №1;
        вдосконалення роботи ІШС.


І. Розділ річного плану «Розвиток єдиного інформаційного освітнього простору» за 2014/2015
Основною задачею Шкільної інформаційної служби є організація діяльності колективу з розбудови інформаційного простору закладу, як складової єдиного інформаційного простору міста та області. По суті, ІШС відповідає за реалізацію пунктів розділу річного плану роботи Енергодарського навчально-виховного комплексу №1 у 2014/2015 н.р. «Розвиток єдиного інформаційного освітнього простору ЕНВК №1»
        збір, накопичення, обробка, систематизація, узагальнення та розповсюдження педагогічної інновації;
        виявлення інформаційних потреб та задоволення запитів педагогів ЕНВК №1 в галузі нових технологій та педагогічних інновацій;
        здійснення взаємодії з інформаційними Службами всіх рівнів для розширення банку педагогічної інформації;
        здійснення посередницьких послуг по задоволенню запитів усіх учасників навчально-виховного процесу по доставці інформації про досягнення психолого-педагогічної науки, нових педагогічних та інформаційних технологій;
організація навчання працівників ЕНВК №1 навичкам роботи на комп’ютері на рівні користувача
Основні завдання розділу до річного плану «Розвиток єдиного інформаційного освітнього простору ЕНВК №1» на 2014/2015 навчальний рік педагогічним колективом виконані за деяким виключенням (з об’єктивних причин). Так не вдалось вирішити з об’єктивних причин наступні пункти: 1) здійснення подальшого під’єднання до шкільної локальної мережі Інтернет класних кімнат ЕНВК №1 (каб. № 12, 28, 30); 2) участь у сертифікації ЕНВК №1 щодо «100% володіння ІКТ на базовому рівні».
При виконанні окремих пунктів плану відбулись корективи, так в грудні 2014 року заклад отримав 16 нових комп’ютерів, укомплектованих лінгафонним обладнанням. Цей НКК на даний момент встановлюється до кабінету іноземної мови (каб. №30) і буде використовуватись при поглибленому вивченні іноземних мов в класах колегіуму (профіль іноземна філологія).
Щодо інших положень розділу навчального плану, то необхідно відмітити, що вони виконані. Так, було:
                              1.            Затверджено Програму інформатизації Енергодарського навчально-виховного комплексу №1 на 2015-2019 роки.
                              2.            Проведено засідання тематичної педагогічної ради «Інформатизація загальноосвітніх навчальних закладів та завдання педагогічного колективу з її реалізації».
                              3.            До засідання педагогічної ради «Інформатизація загальноосвітніх навчальних закладів та завдання педагогічного колективу з її реалізації» предметними методичними об’єднаннями і творчими групами вчителів з проблем впровадження ІКТ в НВП були підготовлені матеріали:
-              банку щодо інформаційного супроводу НВП в ЕНВК №1;
-              виставки-звіту напрацювань творчих груп вчителів з проблем впровадження ІКТ в НВП.
                              4.            Сплановано і проведено заходи до Міжнародного дня «Безпека дітей в Інтернеті» з подальшим висвітленням матеріалів заходу на Веб-сайті ЕНВК №1 та на порталі ЗапоВікі.
                              5.            Навчено на тренінгах з інформатизації: «Сервіси ВЕБ 2.0 у педагогічній діяльності» 4 педагога ЕНВК №1 (Юдицька О.В. розрахувалась), «Intel. Партнерство у навчанні» - 1 педагог.
                              6.            Здійснюється проведення уроків з використанням комп’ютерних технологій (місячник уроків «Комп’ютер на сучасному уроці» (квітень 2015 р.). Кращі уроки з використанням ІКТ-технологій у червні 2015 р. будуть виставлені зі всіма супроводжуючими матеріалами на шкільному Веб-сайті.
                              7.            Тренером курсів з інформаційних технологій Веб-2.0 Ройко О.В. проведено інструктаж з вчителями 3-4 класів щодо впровадження та належного функціонування модуля електронний «Класний журнал» в 3-4-х класах (2-х класах в І семестрі за рішенням педагогічної ради оцінювання не здійснювалось); майстер-клас (2 групи) «Використання Веб-2.0 технологій при викладанні навчальних предметів відповідно до нового Державного стандарту України» зі створення на порталі ЗапоВікі особистих візиток для вчителів-предметників ЕНВК №1, які їх ще не мали. На даний час їх мають 36 педагогічних працівників закладу, що складає 57,3% всього особового складу.
                              8.            Вчителями інформатики постійно проводяться консультації, надається теоретична та практична допомога вчителям-предметникам з метою вдосконалення їхньої ІКТ-компетентності.
                              9.            На базі ЕНВК №1 були проведені:
               засідання ММО вчителів інформатики з теми «Сучасні концепції навчальної взаємодії в організації і проведенні уроку»;
               майстер-клас для учасників міської творчої групи з проблем створення електронного навчального контенту та вчителів математики з теми «Дистанційна підтримка уроків алгебри та геометрії у 8 класі», основним доповідачем якого стала Садикіна С.В.
                          10.            Вчителі Садикіна С.В. та Ройко О.В. брали активну участь у підготовці та проведенні міського семінару-практикуму для заступників директорів з НВР з теми «Використання ІКТ на уроці за різних умов комп’ютерної підтримки».
                          11.            Проведено оцінку рівня базових комп’ютерних навичок всього складу педагогічного колективу ЕНВК №1 (грудень 2014 р.).
                          12.            Здійснювався належний педагогічний супровід навчальної творчої діяльності учнів – вихованці ЕНВК №1 брали участь в олімпіадах з інформатики та ІКТ (8 учнів) і посіли з призових місця, у Всеукраїнському конкурсі з інформатики «Бобер», у віртуальній школі «Юний програміст» навчались в 2014/2015 н.р. 3 учнів закладу.
                          13.            2014/2015 навчальний рік став не лише роком переформатування шкільного Веб-сайту, а й значного покращення його функціонування.
                          14.            Активізувалась діяльність шкільних творчих груп вчителів з проблем впровадження ІКТ в НВП:
-        вчителів початкових класів;
-        вчителів іноземної мови;
-        вчителів словесності.

ІІ. Електронний облік комп’ютерної техніки в ЗНЗ
В ЕНВК №1 здійснюється електронний облік комп’ютерної техніки. Відповідає за його здійснення та внесення всіх змін, які відбуваються в закладі, заступник директора з АГЧ Чорна Ірина Олександрівна.
На всю комп’ютерну техніку заведено відповідні паспорти (в електронному та паперовому варіантах), з яким ознайомлені педагогічні працівники. В паспорти внесені всі характеристики, зазначаються дати зміни, ремонту, обслуговування, вибуття. Про всі зміни, які відбуваються з технікою, відповідальна особа (Чорна І.О.) доводить до відома директорові ЕНВК №1 як Голові Шкільної інформаційної служби та заступникові директора з питань інформатизації. До початку 2015/2016 навчального року планується, для більш узгодженого ведення обліку комп’ютерної техніки в закладі, підготовка відповідної Googl-форми.
ІІІ. Реєстр комп'ютерної техніки в ЗНЗ   
База даних комп’ютерної техніки в ЕНВК №1 ведеться в системі. Вона складається з матеріально-технічної складової інформаційно-освітнього простору, даних щодо мультимедійних проекторів,  інтерактивних дощок та активаторів поверхні, інших технічних засобів (як-то, принтери, ксерокси, сканери, фотоапарати, камери).
Всього в ЕНВК №1 на 01.06.2015 р. в наявності 74 ПК (із них 5 ноутбуків); з них 57 – в кабінетах НКК (№14,22,30); 15 принтерів та 5 багатофункціональних пристроїв; 1 інтерактивна дошка (каб.№14 – інформатики), 7 мультимедійних проекторів. Також в наявності відеокамера, 4 телевізори. Робочих місць в кабінетах НКК – 55. Кабінет НКК № 22 використовується для навчання інформатиці учнів початкової школи.
ПК, підєднаних до мережі Інтернет – 51 машина.
Програмне забезпечення. Управління  закладом. Програма «Курс», Dp-2000, ЗНЗ 1; РВК 83, модуль «Мікрорайон», КОЗА-ДИСКи: «Циклограма наказів», «Атестація педагогічних працівників», «Організація харчування».
IV.       Електронний облік навчених педагогів в галузі ІКТ
Педагогічний колектив ЕНВК №1 в 2014/2015 навчальному році складається із 67 осіб. Із них лише 3-є не мають жодного сертифікату чи посвідки: Кузьміна Н.В. і Гринь А.Г., які недавно закінчили вищі навчальні заклади (відповідно в 2006 і 2013 роках) і там вивчали інформатику та інформаційні технології; також немає сертифікатів у соціального педагога Андрушко Ю.І., яка лише в 2014/2015 н.р. вийшла з декретної відпустки. До декретної відпустки вона займала в ЕНВК №1 посаду секретаря і обізнана з роботою на комп’ютері.
Із 67 педагогічних кадрів в галузі ІКТ мають сертифікати, посвідки:
                              1.            32 особи – з тренінгу Intel «Навчання для майбутнього» (1 вчитель у поточному навчальному році – Голованова О.В.);
                              2.            29 осіб – з курсу «Основи ІКТ. Партнерство у навчанні»;
                              3.            11 осіб – з курсу «WEB 2.0» (4 вчителі у поточному навчальному році – Садикіна С.В., Горкунова О.В., Белименко С.В., Позднякова Т.С.);
                              4.            17 вчителів мають посвідки з цифрових технологій (16) та 1 вчитель має «Сертифікат за віртуальну подорож у веб-квесті «В пошуках скарбів!» та успішне завершення Всеукраїнського дистанційного семінару «Впровадження квест-технології в освітній процес» в рамках ІІ Міжнародної освітньої конференції INTEL «Нові горизонти ІКТ в освіті" для України та країн СНД».
36 педагогів мають власні візитки на порталі ЗапоВікі (це 53,7% від загального учительського складу).
На 2015 рік заплановано навчання в галузі ІКТ:
1.             Тренінг за програмою «Мережеві технології ВЕБ 2.0» – 4 вчителя;
2.             Інтерактивні пристрої – 5 вчителів;
3.             Дистанційний тренінг «Впровадження Квест-технології в освітній процес» – 4 вчителя;
4.             Дистанційний тренінг «Медіаінформаційна грамотність» – 1 вчитель;
5.             Дистанційний тренінг «Розробка дистанційних курсів на платформі Moodl» – 1 вчитель.

V.          Розклад роботи кабінетів ІІКТ ( І  та ІІ сем.)
1.             Вивчення інформатики в 2-4 класах початкової школи відбувається в каб. №22. Викладання здійснюється вчителями інформатики Рашкавич І.О., Дмитрів О.О., Поздняковою Т.С.
2.             Каб. інформатики №14. Викладання інформатики здійсн.ється викладачами Ройко О.В., Дмитрів О.О., Поздняковою Т.С.  
За розкладом уроків в кабінетах ІІКТ (каб. №14 і 22) навантаження було наступним:
І семестр: каб. №14 – 35 год. (з них годин на предмети неінформаційного напрямку  – 12);
каб. № 22 – 35 год. (з них годин на предмети неінформаційного напрямку  – 0;
Загальне завантаження кабінетів ІІКТ– 70 годин.
3.             З ІІ семестру в каб. №14 було введено 2 години для учнів, які не мали власного персонального комп’ютера; в каб. №22 – 2 години для роботи на порталі «Мої знання».
ІІ семестр: каб. №14 – 37 год. (з них годин на предмети неінформаційного напрямку  – 12)
каб. № 22 – 37 год. (з них годин на предмети неінформаційного напрямку  – 0);
Загальне завантаження кабінетів ІІКТ– 74 години.
VI.       Шкільний сайт
Однією із складових ефективного управління єдиним інформаційним освітнім простором ЕНВК №1 є робота шкільного сайту. Метою створення офіційного сайту є представлення навчального закладу в глобальній мережі, формування його іміджу. Сайт ЕНВК №1 (http://envk1.3dn.ru/) створено інженером з обслуговування комп’ютерної техніки Рашкевич В.О. Адміністратором сайту з 2014/2015 н.р. було призначено керівника МО вихователів ГПД Анпілогову С.В.
              2014/2015 навчальний рік став не лише роком переформатування шкільного Веб-сайту, а й значного покращення його функціонування.
За поточний навчальний рік сайт ЕНВК №1 було змінено, та доповнено згідно до вимог для сайтів навчальних закладів та рекомендацій.
До сайту ЕНВК №1 додались нові сторінки: «Науково-методична тема», «Звернення громадян», «Бережіть здоров’я», «Доступ до публічної інформації», «Бібліотека» та ін.
Відбулось реформовані сторінки: «Методична скринька» – до неї прикріплені «автономні» блоги предметних методичних об’єднань та МО класних керівників, які ведуть відповідальні особи.  Створення таких «автономних» блогів і прикріплення їх до предметних сторінок МО позитивно зарекомендувало себе в тому, що вчителі-предметники стають цілком самостійними в діяльності з поповнення їх необхідним матеріалом. Їм немає вже необхідності надавати матеріал координатору сайту, це вони можуть зробити самостійно і з будь якого комп’ютера. Також завдяки цьому вчителі отримують практичні навички з підвищення ІКТ-компетентності. Але ще 4 предметних МО не мають таких блогів – і це є однією із задач, які необхідно вирішити вже в наступному навчальному році.
В 2014/2015 навчальному році створено блог «Виховна робота в Енергодарському НВК№1», який веде заступник директора з НВР Пилипенко Л.Д.
Оновлені та доповнені сторінки: «Візитка ЕНВК №1», «Сторінка директора», «Нормативна база», «Допрофільна підготовка та профільне навчання», «Інформатизація навчання» та ін.
Постійно оновлюються і доповнюються інформацією сторінка новин, фотогалерея, «Виховна робота» (Пилипенко Л.Д.), блоги предметних МО (ведуть відповідальні особи від МО): вихователів ГПД (Анпілогова С.В.), початкових класів (Ніконова О.В.), вчителів словесників (Белименко С.В.), військово-патріотичного напрямку (Свириденко В.В.), класних керівників (Белименко С.В.).
Загальна кількість веб-ресурсів, прикріплених до сайту закладу – 12.
В наступному навчальному році необхідно не лише продовжити позитивні зрушення, які вже висвітилися у роботі сайту, а й звернути більше уваги на активізацію діяльності членів шкільного самоврядування з даного напрямку (можливо також через автономний, прикріплений до сайту ЕНВК №1, блог).
VII.   Портал «Мої знання»
Необхідною складовою формування єдиного освітнього інформаційного простору, першим кроком до використання інноваційних та дистанційних технологій навчання у професійній діяльності вчителя є наявність Інтернету. Комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище ЕНВК №1 створюється шляхом застосування інтегрованих загальнонаціональних електронних ресурсів, таких як програмне середовище «Мої знання», одним із сервісів якого є електронний журнал.
Електронний класний журнал розміщено на Інтернет-порталі «Мої знання» (http://mz.com.ua/), який є складовою Запорізької ІСУО і є частиною інформаційного освітнього простору.
В 2014/2015 н.р. вчителі початкових класів (3-4-х, бо учні 2-х кл. не оцінювались в І семестрі) запровадили в НВП ресурс «Електронний журнал на порталі «Мої знання». Таке рішення було прийняте саме через те, що почати «привчати» і батьків, і вчителів до роботи з «електронним журналом» найпростіше і найправильніше було з початкових класів. Планується, що в наступному році, коли ці учні перейдуть до середньої ланки (5 клас) буде продовжено роботу над електронним журналом, а батьки учнів стануть додатковим «стимулятором» для діяльності вчителів з даного напрямку. Також в учнів та батьків буде сформована культура роботи з електронним щоденником, що дозволить легше пройти адаптаційний період, сприятиме налагодження контакту батьків і нових вчителів-предметників, надасть можливість частіше спілкуватися з класним курівником, контролювати успіхи і труднощі своєї дитини з нових для неї предметів.
Спочатку планувалося тільки ведення журналу оцінок і запису домашнього завдання. Але учні і батьки дуже скоро залучилися активного спілкування. Проект зацікавив багатьох батьків, що почали отримувати інформацію кожного дня не заходячи в стіни школи.
Вчителями початкових класів були відмічені такі переваги класного журналу:
-          автоматизація рутинних обчислювальних процесів (обчислення підсумкової оцінки, середнього балу, рейтингу…);
-          «прозорість» перед учнями, батьками й адміністрацією школи ходу педагогічного процесу, об'єктивність виставляння проміжних і підсумкових оцінок;
-          можливість прогнозування успішності окремих учнів і класу в цілому;
-          полегшення документування процесу виправлення учнями оцінок;
-          високий рівень захищеності даних журналу за умови дотримання правил інформаційної безпеки.
VIII.              Методичні матеріали семінарів, творчих груп, шкільних МО. Інформації про участь у професійних конкурсах
1.      В 2014/2015 н.р. (квітень 2015р.) було затверджено Програму інформатизації Енергодарського навчально-виховного комплексу №1 на 2015-2019 роки. Мета програми: перехід на якісно новий рівень у підходах щодо використання комп’ютерної техніки та ІКТ у всіх структурних підрозділах навчального закладу; підвищення якості освіти через активне впровадження новітніх інформаційних технологій; вдосконалення єдиного інформаційного простору комплексу.
Основними завданнями Програми є:
ü  створення оптимальних умов для оволодіння педагогами та учнями сучасними інформаційними технологіями та впровадження їх в освітній процес;
ü  розвиток інформаційної культури й підвищення ІКТ-компетентності педагогів навчального закладу;
ü  створення умов для самореалізації й підвищення ІКТ-компетентності учнів навчального комплексу;
ü  розвиток та вдосконалення сучасного єдиного інформаційно-освітнього простору;
ü  реалізація компетентнісного підходу до інформаційного забезпечення освітнього процесу;
ü  впровадження інформаційних технологій у процес підготовки вчителів до уроку;
ü  використання засобів сучасних інформаційних технологій у пошуково-дослідницькій і конкурсній діяльності учнів;
ü  організація елементів дистанційної освітньої діяльності учнів та позаурочної консультативної роботи педагогів;
ü  оптимізація взаємодії комплексу з інформаційним освітнім простором міста Енергодара, Запорізької області, України, світу.
Терміні реалізації: 2015-2019 роки.
2.      25.11.2014 р. проведено засідання тематичної педагогічної ради «Інформатизація загальноосвітніх навчальних закладів та завдання педагогічного колективу з її реалізації».
Засідання педагогічної ради проводилось за наступним планом:
1.             Експрес-опитування членів педагогічного колективу щодо їх особистісного ставлення до впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховний процес
2.             Стан виконання управлінських рішень педагогічної ради від 29.08.2014р.
3.             Доповідь «Науковий підхід до використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі на сучасному етапі»
4.             Співдоповіді (в межах основної доповіді):
4.1.       ППЗ як засіб активізації навчальної діяльності молодших школярів;
4.2.       Мультимедійний супровід освітнього процесу;
4.3.       Віртуальні подорожі та екскурсії;
4.4.       Віртуальний виставковий зал як візуалізація досягнень НІТ;
4.5.       Реалізація принципів дистанційного навчання в ЕНВК №1;
4.6.       Новітні підходи до впровадження інформаційних технологій;
4.7.       Вплив квест-технологій на пошукові та інформаційні здібності учнів;
4.8.       Електронний журнал як засіб активізації зворотного зв’язку в освітньому процесі;
4.9.       Роль онлайн-спілкування у формуванні підлітків;
5.             Ділова гра «Переваги та слабкі сторони НІТ»;
6.             Відеонарізка «ІКТ очима учнів ЕНВК №1».
Рішення засідання педагогічної ради «Інформатизація загальноосвітніх навчальних закладів та завдання педагогічного колективу з її реалізації» (постановлююча частина):
З метою вдосконалення єдиного освітнього інформаційного середовища Енергодарського навчально-виховного комплексу №1:
1.                  Створити на сайті ЕНВК №1 електронний банк кращих методичних розробок з використанням інформаційно-комунікаційних технологій вчителів-предметників з навчальних предметів інваріативної складової та постійно його поповнювати.
Травень 2015 р.                                        Волкова Л.Л., Бондажевька О.П.
 (Остання стадія підготовки матеріалів)
2.                   Створити на сторінках МО (сайт ЕНВК №1) електронні скарбнички кращих учнівських робіт з використанням інформаційно-комунікаційних технологій на уроках.
Травень 2015 р.                                                                       Керівники МО
(Остання стадія підготовки матеріалів)
3.                  Створити міжпредметну творчу групу вчителів з проблеми впровадження ІКТ в інтегровані уроки (заходи).
Вересень 2015 р.                                                                        Волкова Л.Л.
4.                  Узагальнити матеріали діяльності творчих груп вчителів з проблем впровадження ІКТ в НВП у формі рекомендацій щодо специфіки застосування даних технологій серед учнів різних вікових категорій.
Червень 2015 р.                                                       Керівники творчих груп
5.                  Провести оцінку рівня базових комп’ютерних навичок всього складу педагогічного колективу ЕНВК №1 
Лютий 2015 р.                                                                  Бондажевська О.П.
6.                  Провести тренінги з підготовки педагогів ЕНВК №1 до сертифікації ЕНВК №1 щодо «100% володіння ІКТ на базовому рівні»
Березень-квітень 2015 р.           Бондажевська О.П., вчителі інформатики
7.                  Взяти участь у сертифікації ЕНВК №1 щодо «100% володіння ІКТ на базовому рівні»
Квітень 2015 р.                                                                    Крамаренко Т.В.
8.                  Забезпечити проведення засідання ММО вчителів інформатики з теми «Сучасні концепції навчальної взаємодії в організації і проведенні уроку».
27.03.2015                                                  Бондажевська О.П., Ройко О.В.,
                                                                    Рашкевич І.А., Познякова Т.С.
9.                  Забезпечити навчання вчителів ЕНВК №1 в галузі ІКТ за програмою «Соціальні сервіси ВЕБ 2.0» (6 вчителів), «Основи ІКТ» (1 вчитель).
За графіком                                             Волкова Л.Л., Бондажевська О.П.
10.              Забезпечити участь вчителів ЕНВК №1 в міських мастер-класах щодо використання ВЕБ-ресурсів у навчально-виховному процесі.
Грудень 2014 р.                                      Волкова Л.Л., Бондажевська О.П.
11.              Провести майстер-клас «Використання Веб-2.0. технологій» при викладанні навчальних предметів відповідно до нового Державного стандарту України.
Січень 2015 р.                                         Волкова Л.Л., Бондажевська О.П.

3.      До засідання педагогічної ради «Інформатизація загальноосвітніх навчальних закладів та завдання педагогічного колективу з її реалізації» предметними методичними об’єднаннями і творчими групами вчителів з проблем впровадження ІКТ в НВП були підготовлені матеріали:
-              банку щодо інформаційного супроводу НВП в ЕНВК №1;
-              виставки-звіту напрацювань творчих груп вчителів з проблем впровадження ІКТ в НВП (матеріали, виступи додаються).
4.      Матеріали заходів до Міжнародного дня «Безпека дітей в Інтернеті» знаходяться на Веб-сайті ЕНВК №1 (матеріали, виступи додаються).
5.      Здійснюється проведення уроків з використанням комп’ютерних технологій (місячник уроків «Комп’ютер на сучасному уроці» (квітень 2015 р.). Кращі уроки з використанням ІКТ-технологій у червні 2015 р. будуть виставлені зі всіма супроводжуючими матеріалами на шкільному Веб-сайті (Остання стадія підготовки матеріалів).
6.      Здійснювався належний педагогічний супровід навчальної творчої діяльності учнів – вихованці ЕНВК №1 брали участь в олімпіадах з інформатики та ІКТ (8 учнів) і посіли з призових місця, у Всеукраїнському конкурсі з інформатики «Бобер» (53 учасники, з них 24 учнів мають добрий результат, 7 – відмінний), у віртуальній школі «Юний програміст» навчались в 2014/2015 н.р. 3 учнів закладу.
7.      Активізувалась діяльність шкільних творчих груп вчителів з проблем впровадження ІКТ в НВП:
-        вчителів початкових класів;
-        вчителів іноземної мови;
-        вчителів словесності.
Участь у професійних конкурсах:

1.     Голованова О.В. – навчальних проектів з основ здоров'я за програмою «Інтел: Навчання для майбутнього»

2.     Ніконова О.І., учитель поч. класів ІІІ місце в міському етапі методичного фестивалю «Урок ХХІ сторіччя».

На виконання наказу облуон від 04.05.2014 №249 «Про проведення щорічного моніторингу стану інформатизації освіти в Запорізькій області», Плану заходів щодо розвитку та функціонування єдиного інформаційного освітнього простору системи освіти м. Енергодара було складено план інформатизації Енергодарського навчально-виховного комплексу №1 на 2015-2016 н.р.
Мета діяльності: забезпечення мережевої взаємодії усіх учасників навчально-виховного процесу в умовах розвитку інформаційного освітнього простору ЕНВК №1.
Завдання діяльності на 2015-2016 навчальний рік:
1)      комп’ютеризація та підключення до мережі Інтернет  навчальних кабінетів закладу;
2)      оптимізація використання комп’ютерної техніки;
3)      формування умінь та навичок мережевої взаємодії всіх учасників навчально-виховного процесу;
4)      забезпечення функціонування електронного журналу;
5)      підвищення інформаційної та недійної грамотності педагогів;
6)      залучення школярів до дистанційних форм навчання у регіональних віртуальних школах «Юний програміст» та «Школа сучасних знань».






№ п/п
Напрямок діяльності
Зміст  діяльності
Термін виконання
Відповідальні
1.
Нормативно-правове забезпечення ІОП 
ЕНВК №1
1.1. Забезпечити виконання плану розвитку ЄОІП ЕНВК №1 на 2015-2016 н.р.
Протягом навчального року
Шкільна інформаційна служба
1.2. Підготувати накази:
  1. «Про проведення внутрішнього аудиту кабінетів «Інформатики та інформаційних технологій навчання» на предмет відповідності нормативній базі»
  2. «Про діяльність Шкільної інформаційної служби в 2014-2015 н.р. і планування роботи на 2015-2016 н.р.»;
  3. «Про організацію роботи з електронним журналом»;
  4. «Про оновлення статистичних відомостей з питань інформатизації»;
  5.  «Про організацію заходів в ЕНВК №1 до Міжнародного дня «Безпека дітей в Інтернеті»
  6. Про організацію та проведення моніторингу стану інформатизації у 2015-2016 н.р.»
  7. «Про стан інформатизації в ЕНВК №1 в 2015-2016 н.р.»

Серпень 2015 р.



вересень 2015 р.;


вересень 2015 р.;

жовтень 2015 р.;

лютий 2016 р.;

квітень 2016 р.

червень 2016 р.

Крамаренко Т.В., Бондажевська О.П.





Пилипенко Л.Д.
2.
Матеріально-технічне  забезпечення
2.1.     Здійснювати подальше поетапне під’єднання до мережі Інтернет класних кімнат ЕНВК №1
Протягом навчального року
Крамаренко Т.В., Мартиненко В.В.
2.2.     Сприяти придбанню (за можливістю, із залученням спонсорської допомоги, грантів та інших форм, не заборонених чинним законодавством) нової комп’ютерної техніки
Протягом навчального року
Крамаренко Т.В., Чорна І.О.
2.3.     Сприяти залученню до навчально-виховного процесу особистої комп’ютерної техніки всіх його учасників
Протягом навчального року
Керівники МО, вчителі-предметники
2.4.     Забезпечити систематичне поповнення банку навчально-методичних інтернет-ресурсів
Протягом навчального року
Лопушнян К.П.
2.5.     Забезпечити технічний супровід  використання в ЕНВК №1 програми «Курс»

Протягом навчального року
Мартиненко В.В.
2.6. Забезпечити постійне оновлення:
·     Електронного банку комп’ютерної техніки ЕНВК №1;
·     бази навчених педагогів в галузі ІКТ
Протягом навчального року
Чорна І.О.,
Бондажевська О.П.
2.7.     Забезпечити функціонування електронного класного журналу в навчально-виховному процесі  3-5-х класів ЕНВК №1
Протягом навчального року
Ройко О.В.
2.8.    Забезпечити функціонування шкільного сайту та ВЕБ-ресурсів вчителів, класних колективів, шкільних МО

Протягом навчального року
Бондажевська О.П., Анпілогова С.В.
3.
Організаційне забезпечення
3.1.    Забезпечити впровадження в ЕНВК №1 курсів за вибором:
-   Сходинки до інформатики (4 кл.);
-   «Основи веб-дизайну» (10 кл.)
Протягом навчального року


Рашкевич І.А.,Ройко О.В.
3.2.    Активізувати діяльність з модернізації шкільного сайту та ВЕБ-ресурсів вчителів, класних колективів, шкільних МО
Жовтень 2015 р.
Бондажевська О.П., Анпілогова С.В.
3.3.    Організувати  систематичне оновлення матеріалів дистанційного консультування учнів та їх батьків через сторінки сайту ЕНВК №1
Протягом навчального року
Волкова Л.Л.,
керівники предметних МО
3.4.    Забезпечити ефективне завантаження  кабінетів  з ІІТН (№ 14, 22, 30)
Вересень 2015 р.,
січень 2016 р.
Каба Т.І.,
Дмитрів О.О.
3.5.    Розробити заходи щодо проведення в ЕНВК №1 Міжнародного дня «Безпека дітей в Інтернеті» та забезпечити їх виконання
До 06.02.2016 р.
Пилипенко Л.Д.
3.6.    Провести оцінку рівня базових комп’ютерних навичок новоприбулих (повернулись після д/в) педагогічних працівників
Вересень 2015 р.

Бондажевська О.П.
3.7.    Провести оцінку рівня базових комп’ютерних навичок всього складу педагогічного колективу ЕНВК №1
Лютий 2016 р.
Бондажевська О.П.
3.8.    Організувати проведення онлайн-звітів творчих груп із впровадження ІКТ в НВП
Грудень 2015 р.,
травень 2016 р.
Волкова Л.Л., Бондажевська О.П.
3.9.    Забезпечити систематичне поповнення матеріалів «Банку методичних розробок вчителів ЕНВК №1»
Протягом навчального року
Волкова Л.Л., керівники МО
3.10.    Активізувати  участь членів учнівського самоврядування у роботі шкільного сайту
Протягом навчального року
Пилипенко Л.Д.
3.11.    Забезпечити організацію та проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з інформатики
Жовтень, листопад 2015 р.
Каба Т.І.,
Ройко О.В.
3.12.    Забезпечити участь учнів у Всеукраїнському конкурсі «Бобер».
За циклограмою конкурсів
Ройко О.В., Рашкевич І.А., Позднякова Т.С.
3.13.    Забезпечити участь учнів в Інтернет-олімпіадах, конкурсах і змаганнях з ІКТ
Протягом навчального року
Ройко О.В.
4.
Науково-методичне забезпечення
4.2.    Здійснити заходи по залученню педагогів ЕНВК №1 до навчання в галузі ІКТ за програмою «Соціальні сервіси ВЕБ 2.0», «Основи ІКТ», «Інтерактивні пристрої», «Впровадження Квест-технологій в освітній процес», «Медіаінформаційна грамотність», «Розробка дистанційних курсів на платформі Moodl» (за заявками  ЕНВК №1)
За планом НМЦ на 2015-2016 н.р.
Волкова Л.Л., Бондажевська О.П.
4.3.    Продовжити діяльність шкільних творчих груп вчителів з проблем впровадження ІКТ в НВП:
-   вчителів початкових класів;
-   вчителів іноземної мови;
-   вчителів словесності
та організувати діяльність міжпредметної творчої групи з проблеми впровадження ІКТ в інтегровані уроки (заходи)
Протягом навчального року

Волкова Л.Л., Бондажевська О.П.
4.4.    Забезпечити участь педагогів ЕНВК №1 в організаційно-методичних заходах НМЦ щодо ознайомлення зі SMART-технологіями
За планом НМЦ на 2015-2016 н.р.
Волкова Л.Л., Бондажевська О.П.

4.5.    Забезпечити участь педагогів в методичних заходах НМЦ щодо підвищення інформаційної та медійної грамотності педагогів
Протягом навчального року
Волкова Л.Л., Бондажевська О.П.

4.6.    Забезпечити розвиток мережевих спільнот вчителів-предметників (оновлення профільних сторінок сайту, створення та оновлення даних педагогічних блогів/сайтів, візиток на ЗапоВікі)
Протягом навчального року
Бондажевська О.П.,
Анпілогова С.В., Керівники МО
4.7.    Залучати педагогічних працівників до участі в конкурсах, фестивалях, виставках з впровадження ІКТ в освітню діяльність
Протягом навчального року
Волкова Л.Л., Бондажевська О.П.
4.8.    Провести майстер-клас «Використання таблиць Google  в організації та здійсненні моніторингу з предметів поглибленого вивчення» для вчителів-предметників, що викладають предмет поглиблено
Вересень 2015 р.
Бондажевська О.П., Ройко О.В.
4.9.    Створити постійно діючий консульт-пункт при ІШС для педагогів ЕНВК №1 з практичного застосування ІКТ в освітню діяльність
Листопад 2015 р.
Бондажевська О.П., Садикіна С.В.
5.       
Контрольно-аналітична діяльність
5.1. Здійснити заходи щодо перевірки та уточнення БД навчального закладу
Серпень-вересень 2015 р.,
травень-червень 2016 р.
Дмитрів О.О., Волкова Л.Л., Савастру О.М., Мартиненко В.В.
5.2.Здійснити внутрішній аудит кабінетів ІІТН на предмет відповідності нормативній базі
Вересень 2015
Крамаренко Т.В., Бондажевська О.П.
5.3.  Забезпечити формування звітів в автоматичному режимі на порталі http://zp.isuo.org :
  • ЗНЗ-1;
  • 77-РВК;
  • 83-РВК.

До 03.09.2015 р.,

до 20.09.2015 р.,до 01.10.2015 р.

Каба Т.І., Дмитрів О.О.
Дмитрів О.О.,
Волкова Л.Л.
5.4.  Забезпечити оновлення банку комп’ютерної техніки, технічного стану кабінетів ІІТН
Кожні півроку:
01.12.2015 р.,
01.04.2016 р.
Чорна І.О.
5.5.  Провести аналіз ефективності  використання комп’ютерної  техніки в закладі (кабінети ІІТН; мультимедійні  кабінети; навчальні кабінети).
Травень 2016 р.
Бондажевська О.П.
5.6.  Підготувати оновлену статистику з питань стану  інформатизації ЕНВК №1.
До 01.10.2015 р.
Бондажевська О.П.
5.7.  Проаналізувати статистику навчання педагогів в галузі ІКТ (база даних).
01.10.2015 р.,
01.06.2016 р.
Бондажевська О.П.
5.8.  Проаналізувати стан інформатизації  в ЕНВК №1 в 2015-2016 н.р.
До 01.06.2016 р.
Бондажевська О.П.
5.9.    Провести аналіз стану розвитку ЄІОП і роботи ІШС в ЕНВК №1 за 2014-2015, 2015-2016 навчальні роки
Вересень 2015 р., січень, травень 2016  р.
Бондажевська О.П.
5.10.    Проаналізувати діяльність динамічної групи з обслуговування шкільного сайту ЕНВК №1
Вересень 2015 р.
лютий, червень 2016 р.
Бондажевська О.П.,
Анпілогова С.В.

Немає коментарів:

Дописати коментар